tigers

Re: Tiger

To: "Helge Sindsen" <hsindsen@online.no>
Subject: Re: Tiger
From: "JAN HARDE" <harde@cyberesc.net>
Date: Thu, 15 Apr 1999 11:26:25 -0700
Tjenare Helge,

Det ar mojligt att det inte ar dn wireing utan att det ar inne i varv
raknaren, om du sill sa har jag en address til en toppen dam i New Mexico,
som bygger om dom for dig.
Om du vill prova sa koppla up en annan varv raknare och kolla om den funkar,
annars sa kan du ga pa Mallory's web sida, och be om att fa en kopia av ett
diagram.
Lycka till,

Janne Harde i Los Angeles..

(this makes interesting reading for the rest of you as well)

Warm regards,
Jan S-E Harde
Monkey Bikes and Mini Trail *FUN*  : http://www.monkeybike.com
TIGER pages: http://www.monkeybike.com/pinkbunny.html