Re: Bagpipe Gags, minimal LBC content

To: "Joe Curry" <spitlist@gte.net>
Subject: Re: Bagpipe Gags, minimal LBC content
From: "jonmac" <jonmac@ndirect.co.uk>
Date: Tue, 4 May 1999 20:48:31 +0100charset="iso-8859-1"
Cc: "Triumphs List" <triumphs@autox.team.net>

>I think that in the UK the bag pipers know to stay away.  However here
>in the US, they seem to think that people enjoy that annoying sound.

It's nae an annoying soond! 'Tis music tae the ear and if ye'd heard it
piped by a body who knows what he or she's aboot, ye'd agree there's no
finer soond on God's earth. Aye, it's annoying when the piper can't pipe -
ah reckon ye've got a trrrraineeee!

>There always seems to be one at all the British car shows I have been
>to. (For a while at least)

If ye go tae a British car show, ye'll hear a terrible wailin' - go tae a
Scottish Car Show and ye'll hear the difference.

Jonmac