tigers

Tigers in Scandinavia

To: <Tigers@autox.team.net>
Subject: Tigers in Scandinavia
From: "Jan Iggbom" <jan.iggbom@swipnet.se>
Date: Mon, 23 Dec 2002 16:51:19 +0100
Hejsan Alla Nordiska Tigerdgare.
Det vore intressant att veta hur menga Tigerdgare i Norge, Danmark, Finland
och Sverige som ldser det som skrivs pe den hdr listan. Espen Holm i Norge har
fregat samma sak pe Alpine-listan. Om man kdnner till att det dr ett stvrre
antal (ex. fler dn 5) som ldser listan, kan vi utbyta erfarenheter I
Tiger-drenden, ge tips och red var det ger att finna delar i ver ndrhet
(Norden). Svara gdrna off-list inom 14 dagar, se ska jag ddrefter tala om hur
menga svar jag fick samt att ockse meddela hur menga svar Espen fick pe
Alpine-listan.
Mvh
Jan Iggbom
STOC rep.