healeys

Nat pak/spiegels

To: Healey webforum <healeys@autox.team.net>
Subject: Nat pak/spiegels
From: "P.J.Aeckerlin" <j.aeckerlin@tiscali.nl>
Date: Tue, 22 Feb 2005 17:34:48 +0100
Elke keer als ik de bestuurdersdeur open doe als het geregend heeft,
vallen er een flink aantal grote druppels vanaf de dakrand precies op de
linkerachterkant van mijn stoelzitting. Soms is dat zoveel dat ik na een
tijdje met een natte plek op mijn linkerbil zit. Wat doen verstandige
iksemmers daartegen? En de lijst een beetje kennende: spaar me de
smerige opmerkingen!
En een tweede vraag: ik heb electrisch bedienbare spiegels. Houdt dat
automatisch in dat ze ook verwarmd zijn, en hoe werkt dat dan? Zit er
ergens een thermocontact?
Bij voorbaat dank.
Jaap Aeckerlin
2.0I 16V SX Break Aut 1996